Jumaat, 13 Januari 2012

. Andai .


andai hati saya masih sakit pedih kecewa terluka kerana awak ,
andai air mata saya masih mengalir lagi kerana awak ,
sebenarnya saya masih lagi perlukan awak dalam hidup saya ..

Andai suatu saat hadir seseorang yang meredakan duka saya , mengembalikan senyuman saya ,
mengindahkan hari suram saya , meniup haba-haba di dada saya ,
maafkan saya , , , ,  awak mungkin sudah tiada lagi di dalam hati saya ..
untuk kali ini dan selama-lamanya ..

Awak tetap akan saya kenang tapi akan hidup hanya dalam kenangan saya ..
Awak pergilah mencari bahagia yang lain yang awak tak dapat dari saya ..
Awak sudah memperlihatkan saya yang awak baik-baik saja tanpa saya ..
Dan awak perlihatkanlah kata-kata saya . . . .

awak tak akan jumpa lagi lelaki SWEET macam dia ..
awak tak akan dapat lelaki yang bangga memiliki awak apa adanya ..
awak tak akan dapat lelaki yang berani jujur menyatakan awak BUAH HATI dia ..
awak tak akan dapat lelaki yang menjadikan awak penting bagi dia dari segala-galanya ..
awak tak akan dapat lelaki yang boleh manjakan awak ..
awak tak akan dapat lelaki yang selalu rindukan awak sangat-sangat ..
awak tak akan dapat lelaki yang SETIA walaupun awak tak nampak di kejauhan ..
awak tak akan dapat lelaki yang menangis setiap kali menatap gambar awak yang sungguh benar
dia ingin awak menjadi permaisuri hidup dia ..
AWAK TAK AKAN DAPAT LELAKI SEPERTI DIA !

jika masih ada , awak sungguh beruntung ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan